close

個人文筆差+懶(所以不喜勿插),所以我踏出我嘅勇氣去寫篇舞台文(面皮必須子彈都唔入==)

 MCD live

http://youtu.be/4iNv7MpGosM

 

睇番今次回歸舞台先,睇得到今次舞台編排花咗唔少心思(至起碼好睇過AB city 先啦),又玩熄燈&玩电筒(其實係棍+电筒),見到youtube 留言話今次舞台好似唔掂,不過我就覺得ok喎,道具都幾型
今次Jeta有份Rap,雖然得果一兩句,可能要睇下次首歌先睇得出實力去到邊,Rap Skill肯定唔夠Iota好(上次首AB City 淨係唱左4句'abcdefg efg')
Fie嘅低音依然令人印象深刻令,不過我覺得佢把聲唔多入咪
我最高興就係Beta終於有唱後段高音adlib,(其實Delta都有嫁,不過好似冇唱到)不過好似有D狀態唔好,不過我相信佢可以做得更好,Beta要加油唷
Iota 嘅rap不過不失,嫌佢部分稍為太多,聽多幾次反而覺得佢嘅Flow係唔錯喎(應該佢自己負責填嘅rap詞有關吧)
Delta 今次好次唱多左,佢把聲其實唔錯(睇ab city live 發揮唔到佢應有實力&聽佢唱嘅高音部分Cover相當之柔和帶有power)
Heta今次終於有佢Solo part(上次AB city 冇佢份唱),聲音上冇乜特色
Epsilon把真實聲音覺得有d似細佬Ricky把聲,同AB City 嘅偏低聲線好大分別
件衫就好似某團打歌衫(尤其見到Beta嘅背面咪知道咩團着過.....〔其實件衫設計好難做到100%原創性〕


arrow
arrow
    全站熱搜

    細團飯 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()